Nejlepší Rocket League sázkové stránky 2024

Rocket League je automobilová fotbalová videohra, která byla vydána již v roce 2015. Hra byla původně navržena pro hraní na PlayStation 4 a Microsoft Windows. Pár měsíců po vydání vyšly také porty pro Nintendo Switch a Xbox One. Hra je velmi podobná svému předchůdci, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, i když s několika výraznými rozdíly.

Hráči dostanou k ovládání autíčka na raketový pohon, se kterými mohou trefit velký míč a pokusit se skórovat podobným způsobem jako ve fotbale. Vozidla mohou skákat, když je aktivována raketová síla, aby zasáhla míč, zatímco jsou stále ve vzduchu.

Nejlepší Rocket League sázkové stránky 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Vše, co potřebujete vědět o esportech Rocket League

V poli jsou vyznačená místa, kde mohou hráči míjet svá auta, aby zvýšili rychlost. Zvýšení rychlosti se používá ke zvýšení výkonu aut poměrně výrazně a může poskytnout hráči řadu výhod ve hře.

Rocket League byla vydána jako modifikace Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix vyvinul bojová auta. Jedním z cílů Psyonix bylo, aby neskutečná auta byla zábavná při řízení bez kompromisů v realismu.

Po vývoji Battle-Cars se Psyonix pokusil prodat hru vydavateli jako fotbalovou hru s raketově poháněnými auty, ale ze strany všech vydavatelů nebyl žádný zájem. Poté se rozhodli vydat hru sami na PlayStation Network, téměř bez marketingu.

Hra byla stažena více než dva milionykrát. Studio to však chvíli nechalo, aby pracovalo na jiných projektech. Ostatní projekty pomohly vygenerovat finanční prostředky, které byly později vloženy do Battle-Cars, aby byl úspěšný.

Vývoj Rocket League, který vzešel z projektu Battle-Cars, začal v roce 2013 a stál asi dva miliony dolarů. Některé z úprav provedených za účelem transformace Battle-Cars na Rocket League zahrnovaly zvýšení snímkové frekvence z 30 na 60, aby byla vhodná pro novější hardware.

RL eSports

Po vydání Raketová liga, stala se poměrně populární na různých streamovacích platformách, včetně Twitche. První série šampionátu Rocket League se konala v roce 2016 a měla peněžní odměnu 55 000 $. Prodejem kosmetických předmětů a beden ve hře vydělala více než milion dolarů. Prostředky byly použity hlavně na financování dalších soutěžních akcí, což vedlo ke zvýšení popularity hry jako eSport.

Sázení Rocket League 2024 : vše, co potřebujete vědět

Hráči mohou také narážet do aut jiných hráčů a ničit je. Rozbitým autům chvíli trvá, než se znovu objeví. Hráč může také provádět četné rychlé úskoky, jako je točit se konkrétními směry a dělat krátké skoky, aby se vyhnul narážení a získal tak lepší pozici.

Všechny zápasy obvykle trvají pět minut. Pokud oba týmy po pěti minutách remízují, vyhrává tým, který jako první vstřelí další gól. Hry lze hrát od jednoho na jednoho až po čtyři proti čtyřem.

Sázení na Rocket League je relativně podobné sázení na jiné hry eSport. Hráči musí začít hledáním vhodné herní stránky. Vzhledem k popularitě této hry není nalezení herní stránky, která nabízí RL na svém trhu s eSports sázkami, tak těžké, jak to dělá mnoho renomovaných kasin.

Hráči by však měli zvážit i počet dostupných událostí. Čím více událostí Rocket League sázková stránka nabízí, tím více sázkových příležitostí bude mít hráč. Po nalezení renomované sázkařské stránky, která nabízí sázkové kanceláře Rocket League, musí sázkaři vložit finanční prostředky na své sázkařské účty a vsadit na Rocket League příslušnou sázku. Typy sázek se mohou lišit v závislosti na nabízených trzích.

Nejběžnější sázky jsou obvykle založeny na týmu, který vyhraje, hráče, který vstřelí gól, a počtu gólů. Sázky Rocket League lze také kombinovat. Sázky mohou být také na jednotlivé zápasy nebo na celou událost. Proces podání sázky se může na různých sázkařských stránkách mírně lišit, ale principy zůstávají stejné.

Sázení na Rocket League je obvykle docela zábavné kvůli povaze hry. Hráči si mohou hru užít bez ohledu na výsledek hry. Každý zápas obvykle trvá pouze pět minut, takže sázkaři na výsledky svých sázek nečekají příliš dlouho.

Proč je Rocket League populární?

Rocket League je jednou z nejpopulárnějších bezplatných her dostupných na PS4 a různých dalších platformách. Je velmi populární, že má aktivní online komunitu, která provádí interakce pouze o hře a jejích problémech. Steam Charts odhaduje, že hra má stále více než 150 000 aktivních uživatelů. Během velkých událostí se počet obvykle zvyšuje.

Ke zvýšení popularity hry výrazně pomohly také soutěže eSports. Některé ze soutěží eSports jsou Major League Gaming a ESL. Psyonix má také svou Rocket League Championship Series, která pomáhá udržovat popularitu hry.

Hraní eSportu online

Rocket League byla obecně vytvořena pro hraní mezi přáteli. Nejjednodušší způsob, jak toho dosáhnout, je hrát online, i když je možné hrát offline na herní konzoli. Hráči se mohou připojit a soutěžit online na všech platformách, na kterých je RL k dispozici. Hráči mají možnost zakázat multiplatformní hraní. Hráči se mohou spojit s ostatními hráči na podobné platformě pouze tehdy, když je deaktivováno multiplatformní hraní.

Aby bylo zajištěno plynulé hraní, hráči potřebují stabilní připojení k internetu. Hra umožňuje připojení až osmi různých hráčů. Obrazovku však mohou rozdělit pouze čtyři různí hráči najednou.

Hráči Big Rocket League eSports

Několik hráčů esportu si udělali jméno díky svému úspěchu v hraní eSportů. Takové se obvykle posuzují podle množství peněz, které vydělají na populárních hrách, včetně Rocket League. Většina z nich je také zodpovědná za popularizaci některých her, ve kterých obvykle vyhrávají.

Johan Sundstein vyhrál více než 7,2 milionu dolarů na eSportech, což z něj dělá vůbec nejvyšší příjmy v eSportech. Dalším hráčem je Kyle Giersdorf, který má na výhrách více než 3,2 milionu dolarů. Dalšími významnými jmény jsou Peter Rasmussen, Ian Porter, Lee Sang-Hyeok, Feg a Joona Sotala.

Proč hráči milují Rocket League?

Jedním z hlavních důvodů popularity Rocket League je, že hra je poctivá. To znamená, že hra nepoužívá algoritmy k určení úspěchu hráčů.

Hráči se musí spolehnout pouze na fyzikální zákon bez jakékoli náhodnosti. Ve hře také není žádný prvek pay-to-win. Všechny transakce ve hře jsou pouze kosmetické, které hráči používají pouze k tomu, aby jejich auta vypadala esteticky lépe.

Dalším zřejmým důvodem je, že hra je docela zábavná. Grafika a konkurenční povaha hry jsou hlavními faktory, které přispívají k tomu, jak zábavná je. Multiplatformní titul hry je pro mnoho hráčů také docela přitažlivý.

Jak hrát Rocket League jako profesionál?

Hrát Rocket League je poměrně snadné. Každému novému hráči trvá jen pár minut, než hru pochopí a zahraje si ji. Stát se odborníkem však vyžaduje hodně praxe, protože některé manévry může být obtížné se naučit.

Primární křivka učení zahrnuje znalost ovládání hry. Hráči se pak mohou začít učit některé poziční hry a triky, aby zlepšili své šance na výhru. Hra má tréninkový režim, který obsahuje tutoriál, který hráčům pomůže naučit se a zlepšit svou hru.

Základní tutoriály učí vše o ovládání aut, provádění úhybů a skoků a používání boostů. Pokročilé výukové programy nabízejí informace o provádění složitých manévrů, jako jsou dvojité skoky, létání s raketou a převrácení.

Největší hráči a týmy Rocket League

Seznam největší hráči a týmy Rocket League sahá od obhájců titulu až po žhavé nováčky. Nejlepším hráčem je M0nkey M00n, který hraje za tým BDS. V současné době je ve třetím ročníku profesionálního hraní Rocket League. 18letý hráč je známý tím, že neustále vede svůj tým k vítězství.

Mezi nejlepší se řadí i Jstn, který hraje za tým NRG. Kromě úspěchů je známý tím, že dal nejslavnější gól zápasu. Jeho herní styl je rychlý, okázalý a velmi kreativní. Mezi další pozoruhodná jména patří Turbopolsa z Team Envy, Extra z týmu BDS a Firstkiller z Team Rogue.

Sázení na mistrovství Rocket League

Světový pohár eSports je v současnosti známý jako Světová konference elektronických sportů (ESWC). Tato mezinárodní soutěž zahrnuje několik eSportů, které se konají každoročně. Obvykle se národní kvalifikační události obvykle konají mezi týmy z celého světa.

Pouze vítězové kvalifikace získají právo reprezentovat své země na šampionátu. Popularita akce postupně, ale vytrvale roste. V současnosti přitahuje statisíce online diváků z celého světa.

ESWC vytvořila francouzská společnost Ligarena. Společnost byla dříve známá pořádáním menších LAN akcí pouze v rámci Francie. V roce 2003 se společnost rozhodla jít do toho a pořádat akci, ke které se mohli připojit účastníci z celého světa. To znamenalo zrod ESWC.

Společnost poté rostla a v roce 5005 se změnila na Game–Services. V roce 2009 pak přivedla další společnost s názvem Games-Solution, která později získala vlastnictví její značky. V roce 2012 získala ESWC agentura s názvem Oxent, která se specializuje na elektronické sporty.

Vše o ESWC

První světový pohár eSports, který se konal v roce 2003, měl 358 různých účastníků. Akce se zúčastnilo celkem 37 zemí, které získaly finanční odměnu ve výši 150 000 eur. Událost obsahovala pouze pět her. Počet účastníků dosáhl v roce 2006 547, což představuje 53 různých zemí. Výhra také vzrostla na 400 000 amerických dolarů. Počet her se také zvýšil na sedm.

ESWC se od té doby koná každý rok a počet účastníků se každým rokem neustále zvyšuje. Výhry však kolísaly oběma směry, přičemž v některých letech byla cena v poolu nižší než v předchozích letech. V některých letech se také změnila struktura akce, aby zahrnovala vylepšení, která zlepšují zážitek hráčů a diváků.

Funkce her v ESWC

V roce 2003 bylo na akci ESWC uvedeno pouze pět her. Mezi ně patřily Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 a Counter-Strike Female. V roce 2004 byly na seznam přidány Painkiller a Pro Evolution Soccer. Každý následující rok také přibyly nějaké nové hry.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance a League of Legends jsou některé z nich. ostatní hry, které se kdy hrály v ESWC.

Kdykoli novější verze hry uvedené v turnaj byly vydány, nahradily starší verze. Například FIFA 10 byla nahrazena FIFA 11 v roce 2011 a poté FIFA 13 v roce 2012. Nejvyšší počet her, které kdy byly uvedeny v jedné události, je deset, v roce 2010.

Kromě oficiálních titulů turnaj obvykle zahrnuje několik dalších her. Obecně platí, že téměř všechny populární esporty se obvykle hrají, ale nejsou uváděny jako hlavní události. Hry jsou kategorizovány jako bojové, střílečky z pohledu první osoby, online bojové arény pro více hráčů, závodní, sportovní, strategie v reálném čase, střílečky z pohledu třetí osoby a karetní hry.

Medailový součet

V současné době je Francie držitelem nejvyššího počtu medailí, což je 23 zlatých medailí, 14 stříbrných medailí a 25 bronzových medailí. Na druhém místě jsou Spojené státy s 30 medailemi, následované Švédskem a Jižní Koreou. Ze všech zemí, které se kdy této akce zúčastnily, získalo medaile pouze 32 zemí.

Najděte perfektní sázkové kanceláře Rocket League

V současné době není mnoho poskytovatelů sázek nabízejících sázkové trhy na Rocket League. Najít takový může být trochu náročné. Snadný způsob, jak jej získat, je navštívit stránku s hodnocením kasina a projít si seznam dostupných kasin. Dalším krokem je porovnání všech potenciálních sázkařských stránek, aby se určil ten nejvhodnější.

Tento proces zahrnuje mimo jiné zvážení počtu událostí dostupných na stránce, pravděpodobností, důvěryhodnosti poskytovatele a zpracování plateb. Nalezení správné sázkové stránky zajistí, že si hráč užije nejlepší uživatelský zážitek.

Hráči musí vložit peníze na jejich účty před sázkou na Rocket League. Tedy kromě stránek, které nabízejí a umožňují použití bonusů bez vkladu k sázení na RL. Díky této sadě mohou hráči zvážit všechny dostupné možnosti sázení a podat příslušné sázky.

Patří mezi ně sázky na výhru týmu Rocket League, počet skóre a hráče, který skóruje. Některé sázkové kanceláře esportů obvykle streamují hry živě. To umožňuje hráčům sledovat hru po sázení. Poskytuje také hráčům přehled o týmech a hráčích, což může pomoci při jejich následných sázkových rozhodnutích.

Nejlepší týmy Rocket League, na které lze vsadit

Četné týmy jsou dost dobré na to, aby byly zařazeny mezi nejlepší. Sázení na takové týmy obvykle dává sázkařům lepší šance na výhru, i když mají obvykle nižší kurzy. Hodnocení týmů může být trochu náročné kvůli mnoha faktorům, které je třeba vzít v úvahu. Patří mezi ně:

  • Celkový výkon týmu.
  • Aktuální forma týmu.
  • Soutěže, kterých se týmy účastnily, mimo jiné.

Tým BDS

Nejvýše postavený tým se nazývá Team BDS. Tým je švýcarská esportová organizace s hráči M0nkey M00n, MaRc_Podle_8 a Extra. Všichni tři jsou v současné době pod smlouvou, která bude trvat do konce roku 2022. Trenér týmu je Kael. Tým odehrál stovky zápasů a zaznamenal přes 75 % výher v sériích a přes 64 % výher.

Týmová vitalita

Druhým týmem je Team Vitality, dříve Renault Vitality. Tým sídlí ve Francii a je známo, že soutěží v několika různých hrách eSport. Jeho aktivními hráči jsou Fairy Peak, Kaydop a Alpha54. Trenér týmu se jmenuje Mount. Tým má rekord přes 67 % výher v sériích a 59 % výher ve hrách.

Dignitas

Třetí tým se jmenuje Dignitas, dříve nazývaný Tým Dignitas. Tento tým sídlí ve Spojených státech a hraje v něm Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa a Jessie. Mají rekord přes 58 % výher v sériích a 54 % výher ve hrách.

Misfits Gaming

Čtvrtým týmem je Misfits Gaming. Americká organizace eSports sídlí v Miami. Hráči týmu jsou Mittaen, arju, Kash a ANDYTHEMANDY. Výkon týmu je 70 % výher v sériích a 59 % výher ve hrách. Procenta jsou docela působivá, ale celkový počet her, které tým odehrál, je mnohem menší než u ostatních nejlepších týmů.

SMPR eSports

SMPR eSports se také nazývá Semper Esports. Vlastníkem týmu European Rocket League je anglická organizace eSports s názvem Semper Fortis Esports. Hráči jsou Kassio, Archie, Chausette45 a RamS. Výkon týmu je na 52 % výher v sériích a 51 % výher ve hrách.

Mezi další pozoruhodné týmy patří Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming a Natus Vincere. Je důležité poznamenat, že hodnocení se obvykle čas od času mění kvůli soutěživé povaze hry.

Výhody a nevýhody

Profesionálové

  • Hra je zábavná: Nejviditelnější výhodou je, že hra je docela zábavná. Ovládání aut pomocí fyzikálních zákonů ve hře může být občas návykové. Grafika a schopnost upravovat estetiku vozu ho také docela baví.
  • Hraní hry je snadné: Hra má poměrně jednoduchá pravidla a cíle. Ovládání hry je také celkem jednoduché. Díky tomu je snadné hrát a užívat si hru každému, včetně nováčků.
  • **Hra je zdarma:**Dalším velkým plusem je, že hra je zcela zdarma. Hráči se nemusí starat o to, že se rozloučí se svými penězi, aby měli přístup ke hře nebo jejím funkcím.
  • Hra má podrobný editor aut: Editor aut je poměrně detailní, což umožňuje hráčům upravovat svá auta do extrémních detailů. Úpravy nemají vliv na výkon hry.
  • Hra má tréninkový režim: Hráči se mohou učit nebo trénovat, aby zlepšili svou hru přepnutím do tréninkového režimu. Návody jsou poměrně podrobné a efektivní.

Nevýhody

  • Délka hry je pevná: Nechybí možnost změny délky hry, která je nastavena na pět minut.
  • Týmy AI často prohrávají příliš snadno: Tým AI obvykle usnadňuje skórování, občas dokonce přiměje spoluhráče skórovat sami
  • Servery se mohou často porouchat: Hráči se obvykle čas od času setkávají s výpadky serveru.

Vše o sázkových kurzech Rocket League

Většina poskytovatelů sázek obvykle nabízí sázkové kurzy Rocket League založené na očekávaném výsledku hry. Pro výpočet kurzů se používají specifické vzorce, které přímo souvisejí s pravděpodobností. Například tým s vysokou pravděpodobností vyhraje hru bude mít nižší kurz, což povede k nižším výhrám. Kurzy jsou obvykle prezentovány podobným způsobem jako u autentického fotbalu.

Sázkové kurzy se také obvykle neustále mění, jak hra pokračuje na stránkách, které to umožňují live sázení na Rocket League. Například šance na výhru týmu se mohou značně snížit, pokud tým vstřelí gól.

Kurzy se mohou na různých sázkařských stránkách lišit, i když většina z nich má obvykle zanedbatelné rozdíly. O některých sázkařských webech je však známo, že nabízejí výrazně lepší kurzy než ostatní. Proto je důležité vybrat si nejlepší web, protože to přímo ovlivňuje možnou výši výhry.

Některé stránky mají také různé požadavky týkající se kurzů, kdy musí hráči vsadit pomocí bonusů. Hráči musí splnit požadavky, aby mohli své výhry převést na skutečné peníze. Při používání bonusů k sázení na Rocket League je proto nezbytné dávat pozor na požadavky na sázení.

Jak nejlépe dobýt sázení na Rocket League

Pro začátek musí být hráči při sázkách velmi selektivní. To platí zejména pro sázkaře, kteří jsou v sázení Rocket League noví. Hráči by měli sázet pouze na RL, u kterých je pravděpodobnější žádoucí výsledek místo těch, které s největší pravděpodobností povedou k nejvyšším výhrám.

Prozkoumání týmu a jeho hráčů před sázením může také pomoci sázkařům činit lepší rozhodnutí ohledně sázení. Předchozí výkon týmu, pořadí a aktuální forma mohou ovlivnit očekávaný výsledek hry.

Hráči by také měli používat právo sázkové taktiky a strategie. Pokud tak učiníte, sázkaři mohou být mnohem rozhodnější při rozhodování o sázení. Vždy totiž budou vědět, kterou sázkovou kancelář a typ sázky zvolit pro všechny sázky, které uzavírají.

Nezbytný je také řádný bankroll management. Hráči by nikdy neměli utrácet peníze, které si nemohou dovolit ztratit za jakoukoli sázku.

Hráči by měli vždy využívat všechny dostupné bonusy. Většina poskytovatelů sázení na esporty obvykle nabízí a uvítací bonus. Použití takového bonusu dává hráčům příležitost naučit se nebo procvičit hru a případně vyhrát peníze, aniž by cokoliv riskovali.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
e-sporty
About

Jun-ho Kim, dynamický maestro jihokorejského esportu, stojí jako maják znalostí na EsportRanker. Jun-ho, který spojuje analytickou zdatnost s vrozenou láskou k hraní her, odhaluje složitou tapisérii online soutěží a zajišťuje hráčům informace a inspiraci.

Send email
More posts by Jun-ho Kim