Existují tři hlavní způsoby, jak mohou hráči získat pomoc s řešením jakéhokoli problému, se kterým se na 888 setkají. Prvním z nich je návštěva stránky nápovědy na oficiálním webu. Na stránce nápovědy je spousta informací, které mohou hráči využít k vyřešení svých problémů nebo zlepšení svých znalostí. Na stránce je také mnoho podrobných návodů.
Hráči mohou také najít více informací na stránkách blogu, včetně některých užitečných tipů, které mohou pomoci zlepšit jejich celkový zážitek ze sázení.
Druhý způsob, jak získat pomoc, je projít si často kladené otázky. To může hráčům pomoci získat odpovědi na jejich otázky, aniž by museli kontaktovat zástupce zákaznických služeb.
Pokud žádná z výše uvedených možností neposkytuje hráči dostatečnou pomoc, může kontaktovat zástupce zákaznických služeb prostřednictvím možnosti prodeje vstupenek. K tomu musí hráč navštívit kontaktní stránku na webu. Hráči musí uvést své jméno, e-mailovou adresu, název dotazu a podrobný popis dotazu. Ve většině případů dostanou hráči zpětnou vazbu do tří dnů.
Za zmínku stojí, že členové VIP klubu mají mnohem více možností, jak kontaktovat zákaznický servis. Mohou volat přímo zástupcům zákazníků nebo komunikovat prostřednictvím přímých e-mailů. Získají také správce osobních účtů, kteří jim mohou pomoci vyřešit jakýkoli problém v co nejkratším čase.