Dobré oddělení zákaznických služeb odlišuje sázkovou stránku eSports od jejích konkurentů. Ti, kteří hráli online sázení eSports, si tuto skutečnost dobře uvědomují.
Podpůrný personál Campobet se skládá z přátelských specialistů se značnými znalostmi hazardního průmyslu, kteří sázejícím pomohou s jakýmikoli problémy. Pokud mají sázkaři nějaké otázky nebo obavy, jsou tu, aby vám pomohli.
V kteroukoli denní nebo noční dobu se hráči mohou obrátit na tým podpory sázkové služby CampoBet eSports a očekávat rychlou odpověď. Živý chat a e-mail jsou způsoby komunikace dostupné pro ty, kteří potřebují podporu.
Zde jsou způsoby, jak kontaktovat Campobet.
Většina sázkařů upřednostňuje použití metody živého chatu, protože může získat okamžitou odpověď. Hráči možná budou muset zadat své jméno a e-mailovou adresu, aby mohli zahájit živý chat se svými pracovníky zákaznické podpory.
E-mailová metoda může být lepší pro složitější záležitosti a CampoBet garantuje odpovědi do 45 minut.
Zatímco oblast FAQ je prospěšná pro ty nejzákladnější problémy, některé odpovědi by mohly být informativnější. Kromě toho je důležité sázejícím připomenout, že musí kontaktovat zákaznický servis, aby získali počáteční nabídku a většinu pobídek CampoBet.
Navzdory různým jazykovým možnostem webu se jazyky zákaznické podpory zdají omezené. V současnosti je jediným dostupným jazykem podpory angličtina.
To by mohlo představovat problém u sázkařů, kteří nejsou dobře zběhlí v jazyce, protože mohou mít problémy s komunikací se zákaznickou podporou ohledně svých problémů nebo dotazů.