Pravidla a Podmínky
Pravidla a Podmínky
Oddělení zákaznické podpory je to, co odlišuje slušné online kasino od jeho konkurentů. Lidé, kteří hráli online sázení eSports, jsou si toho plně vědomi.
Roku sestavil podpůrný tým složený z odborníků s rozsáhlými odbornými znalostmi v herním průmyslu, aby vám pomohl vyřešit jakékoli problémy, které můžete mít. Rádi vám pomohou při řešení jakýchkoli problémů, se kterými se můžete setkat.
Hráči mohou kontaktovat tým podpory této sázkové služby eSports ve dne i v noci a obdržet rychlou odpověď. Členové, kteří potřebují pomoc, mohou kontaktovat zaměstnance e-mailem nebo live chatem, kde obvykle odpovídají mnohem rychleji než prostřednictvím pošty.
Zde je několik způsobů, jak kontaktovat Roku.
Pokud jde o zákaznický servis, Roku pokrývá všechny základny. Nabízejí různé možnosti pro hráče, jak se dostat ke svým operátorům, včetně živý chat. Tato služba je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu a umožňuje vám získat pomoc, kdykoli ji potřebujete.
Před použitím kterékoli z těchto metod mějte na paměti, že stránka FAQ obsahuje podrobné odpovědi na často kladené otázky.
Kromě toho odkaz Podpora ve spodní části webu vám umožňuje zadávat jakékoli dotazy, doporučení nebo obavy.
Navzdory různým jazykovým možnostem webu se jazyky zákaznické podpory zdají omezené. To může být značnou nevýhodou pro sázkaře, kteří nerozumí jednomu z dostupných jazyků: