Pravidla a Podmínky
Oddělení podpory sázkových webů ESports jsou stejně důležitá jako kterákoli jiná. Mít někoho na své straně může znamenat velký rozdíl ve světě. Není důvod, proč by tomu mělo být v hazardním průmyslu jinak.
Zástupci zákaznického servisu Tonybet jsou laskaví a nápomocní. Udělají si čas, aby odpověděli na vaše otázky zdvořilým způsobem.
Pomoc s jakýmkoli malým problémem můžete získat v kterýkoli den v týdnu, včetně nedělí a svátků.“
Kromě toho je jejich e-mail k dispozici pro dotazy, ale na odpověď si budete muset počkat v průměru 24 hodin.
Zde jsou způsoby, jak se můžete s TonyBet spojit.
TonyBet pokrývá všechny oblasti, pokud jde o služby zákazníkům. Poskytují hráčům mnoho způsobů, jak kontaktovat své operátory, včetně živého chatu. Tato služba je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, takže můžete získat pomoc, kdykoli ji budete potřebovat. Je tam také možnost telefonu pro ty, kteří potřebují okamžitou pomoc.
Než použijete některý z těchto přístupů, mějte na paměti, že stránka FAQ obsahuje podrobné odpovědi na často kladené otázky. Nejen to, ale odkaz Kontaktujte nás ve spodní části webu vám umožňuje předkládat jakékoli dotazy, návrhy nebo kritiky.
Navzdory poměrně rozmanitému výběru jazyků webu se zdá, že jazyky zákaznické podpory chybí. To může být velká nevýhoda pro sázkaře, kteří neovládají podporované jazyky, kterými jsou: