Pravidla a Podmínky
V sektoru online sázení eSports je zákaznický servis tím, co odlišuje dobré od skvělého, a Nomini v tomto ohledu rozhodně naplňuje očekávání.
Zákaznický servis společnosti Nomini vám nenechá nic, na co byste si stěžovali. Přestože VIP zákazníci dostávají rychlejší odpovědi, normální hráči stále dostávají rychlé odpovědi.
Systém zákaznických služeb sázkové stránky eSports Nomini se skládá z několika kanálů a vysoce kvalifikovaného personálu, který vám vždy rád pomůže s jakýmikoli problémy, s nimiž se můžete při používání jejich služeb setkat. K dispozici jsou také vícejazyčné možnosti, díky nimž mohou všichni sázející snadno klást své dotazy.
Existují dva hlavní kanály, pomocí kterých můžete Nomini kontaktovat:
Možnost živého chatu je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, prostřednictvím kterého můžete získat rychlé odpovědi. Co se týče emailové trasy, Nomini uvádí dobu odpovědi 45 minut, což není v porovnání s ostatními konkurenty špatné.
K dispozici je také sekce FAQ, ale ta může být ve srovnání s některými většími sázkovými weby eSports docela holá. Pro sázkaře může být lepší kontaktovat se svými problémy a dotazy prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu.
Stejně jako hlavní webová stránka Nomini jsou podporované jazyky zákaznických služeb rozmanité.
To je skvělá zpráva pro sázkaře, protože obavy a otázky se nejlépe sdělují ve známém jazyce. Velký výběr jazyků, které lze používat v prostředí zákaznických služeb, pomáhá zkrátit dobu obrátky a nedorozumění a zabraňuje tomu, aby sázkaři zanechali špatnou zákaznickou zkušenost.