První vydání PUBG bylo speciálně pro Microsoft Windows. Stalo se tak v březnu 2017 prostřednictvím modelu předběžného přístupu založeného na Twitchi. K prvnímu úplnému vydání došlo v prosinci 2017, s vydáními pro Xbox Game Preview a Xbox One později ve stejném měsíci. K úplnému vydání došlo v roce 2018. Ve stejném roce byla vydána bezplatná verze PUBG pro mobilní zařízení iOS a Android spolu s portem PlayStation 4. V roce 2020 byla vydána výkonnější verze pro streamování na stadionech.
Po jeho úplném vydání se do června 2018 prodalo přes 50 milionů kopií PUBG. Dnes je na PUBG registrováno přes 400 milionů hráčů. Často dosahuje maxima více než 3 milionů souběžných hráčů. Mobilní verze zaznamenala do března 2021 více než miliardu stažení, což představuje více než 6,2 miliardy dolarů.
Hratelnost
Na začátku hry jsou hráči vysazeni na ostrov s mapou. Zde se okamžitě vydávají hledat zbraně, jak se bránit a útočit na soupeře. Musí zůstat ve všech bodech na mapě. Jak hra postupuje, velikost bezpečné oblasti se stále zmenšuje.
Hráč se musí snažit být vždy na bezpečném místě, aby se snížila šance na smrtelné útoky. Rychlé myšlení a reakce jsou základní dovednosti k vítězství. Recenzenti ocenili schopnost her přizpůsobit se hráčům s pomalou úrovní dovedností a zároveň zůstat výzvou pro hráče s pokročilými dovednostmi.
Žánr battle royale vděčí za svou popularitu především PUBG. To zpopularizovalo žánr natolik, že ihned po svém prvním vydání se Epic rozhodl vytvořit Battle Royale model své hry, Fortnite. Jeho účinek také vedl k vytvoření klonů v Číně v neoficiální funkci. Úspěch hry byl oceněn několika nominacemi v kategorii Hra roku.
Hra získala mimo jiné ocenění jako Mobile Game of the Year (PUBG Mobile) na 36. ročníku Joystick Awards, Esports Game of the Year na 2018 SXSW Gaming Awards 2018, Nejlepší hra pro více hráčů na The Game Awards 2017. Některé země jako Gujarat (Indie), Irák, Nepál, Jordánsko a indonéská provincie Aceh měly pocit, že to lidé hrají příliš.