V poli jsou vyznačená místa, kde mohou hráči míjet svá auta, aby zvýšili rychlost. Zvýšení rychlosti se používá ke zvýšení výkonu aut poměrně výrazně a může poskytnout hráči řadu výhod ve hře.
Rocket League byla vydána jako modifikace Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix vyvinul bojová auta. Jedním z cílů Psyonix bylo, aby neskutečná auta byla zábavná při řízení bez kompromisů v realismu.
Po vývoji Battle-Cars se Psyonix pokusil prodat hru vydavateli jako fotbalovou hru s raketově poháněnými auty, ale ze strany všech vydavatelů nebyl žádný zájem. Poté se rozhodli vydat hru sami na PlayStation Network, téměř bez marketingu.
Hra byla stažena více než dva milionykrát. Studio to však chvíli nechalo, aby pracovalo na jiných projektech. Ostatní projekty pomohly vygenerovat finanční prostředky, které byly později vloženy do Battle-Cars, aby byl úspěšný.
Vývoj Rocket League, který vzešel z projektu Battle-Cars, začal v roce 2013 a stál asi dva miliony dolarů. Některé z úprav provedených za účelem transformace Battle-Cars na Rocket League zahrnovaly zvýšení snímkové frekvence z 30 na 60, aby byla vhodná pro novější hardware.
RL eSports
Po vydání Raketová liga, stala se poměrně populární na různých streamovacích platformách, včetně Twitche. První série šampionátu Rocket League se konala v roce 2016 a měla peněžní odměnu 55 000 $. Prodejem kosmetických předmětů a beden ve hře vydělala více než milion dolarů. Prostředky byly použity hlavně na financování dalších soutěžních akcí, což vedlo ke zvýšení popularity hry jako eSport.