Jak hra rostla v popularitě a jak se eSports sázková scéna vyvíjela, bylo nevyhnutelné, že bookmakeři, sázkové kanceláře a sázkové weby wow eSports začaly zahrnovat Warcraft 3 do své sázkové nabídky.
Jakmile se rozhodnete vsadit na Warcraft, budete muset najít správnou sázkovou stránku eSports pro sázku, kterou chcete uzavřít. Sázení eSports je nyní dostupné na stále větším počtu webů s online hazardními hrami, od tradičních sázkových kanceláří až po specializované weby pro sázení na eSporty.
Sázení na videohry se může zdát odlišné od tradičního sportovního sázení, ale jak si na eSporty zvyknete, uvidíte, že sázka na akci eSports je stejná jako sázka na fotbal, basketbal nebo koňské dostihy.
Jak tedy vsadit eSports a jak svou sázku vyhrát? Je to stejné jako uzavřít a vyhrát tradiční sázku. Vyberte si trh sázek eSport, který vás zajímá, a podívejte se na něj kurzy eSports abyste se ujistili, že je to pro vás to pravé.
Velkou výhodou sázení eSports je, že je interaktivnější s komunitami, živými přenosy, statistikami, sociálními médii a dalšími od nejlepších sázkových kanceláří eSports, díky nimž je sázení na videohry tak skvělým zážitkem.
Proč je Warcraft populární?
Warcraft 3 byl obrovský úspěch a během krátké doby od vydání přepracoval online videohry pro více hráčů. Hra prodala miliony kopií, čímž si vytvořila kultovní status a nesmírně loajální fanouškovskou základnu. Když hra vstoupila do konkurenční sféry eSports, zplodila spoustu populárních turnajů a hvězdných hráčů.
S tolika prominentními hrami na trhu s e-sporty byl Warcraft 3 poněkud přehlížen bookmakery, i když profesionální turnajové akce se i nadále konají na různých místech po celém světě téměř každý rok.
Blizzard na druhou stranu ví, jak vzkřísit starou klasiku. Jak popularita Warcraftu 3 upadala, Blizzard se rozhodl vdechnout hře nový život. Warcraft 3: Reforged, vizuálně vylepšená a aktualizovaná verze klasické hry, byla vydána v roce 2020.
Internetová komunita
Hra byla obzvláště populární v Číně, Jižní Koreji, Německu, Švédsku a Japonsku. Miliony lidí po celém světě sledovaly turnaje jako Electronic Sports World Cup, World Cyber Games, World eSports Games, International eSports Festival a World Series of Video Games. A hra se neomezovala jen na profesionální soutěže; měl stovky tisíc uživatelů na různých amatérských konkurenčních arénách, jako je Battle.net.