10 Nejlepší stránky pro sázení na eSporty v Japonsko
Vítejte na našem webu zaměřeném na eSports sázení, kde se specializujeme na nejlepší sázkové poskytovatele v Japonsku. Na základě mých pozorování je eSports sázení fascinující způsob, jak zvýšit vzrušení z her a soutěží, které milujete. V této sekci se podíváme na nejvýznamnější platformy, které nabízejí skvělé kurzy a širokou škálu her. Důležité je mít na paměti, že úspěch v sázení vyžaduje nejen znalosti o hrách, ale také strategii a rozumné řízení bankrollu. Připravte se na objevování vzrušujícího světa eSports sázení a využijte naše tipy k dosažení úspěchu.

Nejlépe hodnocené sázkové kanceláře eSports v Japonsko
Oblíbené esport hry japonských hráčů
Kromě toho byla založena esportová škola pro studenty středních škol (známá jako eSports High School). eSports High School se v podstatě propaguje jako obchodní škola pro rychle se rozvíjející a pulzující herní mediální průmysl. Konkurenční profesionální hráč je jen jednou z mnoha možností na jeho seznamu možných kariér pro absolventy, včetně streamera, herního vývojáře, virtuálního youtubera, herního novináře, programátora, odborníka na esporty a návrháře 3-D CG.
Volání povinnosti: Modern Warfare je jedním z nejpopulárnějších esportů v Japonsku. Je to bojová hra, ve které hráči soutěží v týmech jednotek. Tato hra je jednou z jejich nejoblíbenějších pro mnoho japonských hráčů kvůli její rychlé hře a hloubce.
V roce 2021 se v Japonsku konalo Call of Duty: Mobile World Championship s prize poolem 50 000 $. Call of Duty je nepřekvapivě jedním z nejlepších mobilní esportovní hry. Treyarch a několik dalších týmů spolupracuje na Call of Duty, které každý rok vydává novou hru.
Mezi další nejpopulárnější esporty v Japonsku v současnosti patří:
- League of Legends - Hra MOBA (Multiplayer Online Battle Arena), která vybízí deset hráčů rozdělených do dvou týmů k obraně svého území.
- CS: Jděte - Je to zkratka pro Counter-Strike: Global Offensive. Je to hra FPS (First-Person Shooter) pro více hráčů.
- Overwatch - Živá hra FPS zahrnující pozemské prostředí blízké budoucnosti.
Všechny tyto hry jsou soutěživé. Podporují smysl pro komunitu, kterou lidé baví a chtějí ji šířit.
A pokud jde o konkurenci, zdá se pochybné, že nějaký japonský tým ohrozí dominanci týmů z Číny, Severní Ameriky, Jižní Koreje a Evropy v League of Legends nebo Overwatch. Vzhledem ke stavu čínského esportového byznysu to však v budoucnu nemusí platit a můžeme se dočkat, jak ze země vyjdou silní konkurenti v nejrůznějších esportech.
Způsoby platby za videohry v Japonsku
Sázkaři mohou využít obojí Neteller a Skrill provést vklad. Oba jsou online elektronické peněženky, které lze použít k nákupům online. Osoba může převést peníze ze svého bankovního účtu na svůj účet Skrill nebo Neteller a poté tyto prostředky použít k provedení vkladu.
Bitcoin a další kryptoměny jsou další možné alternativy pro některé sázkové kanceláře. Sázející může převést finanční prostředky přímo ze své bitcoinové peněženky do své e-sportovní knihy, pokud tato sázková kancelář přijímá bitcoiny. Za bitcoiny jsou těžařské poplatky, přesto je to jedno z nejbezpečnějších řešení dostupných mimo elektronické peněženky. Vklady v elektronické peněžence a bitcoinech jsou rychle zpracovány a sázkaři mohou okamžitě začít sázet.
Historie sázení na esporty v Japonsku
Historie sázení na esporty v Japonsku souvisí s historií země s hazardními hrami. Císař Tenmu, podle historického záznamu z osmého století, rád hrál hru v kostkách podobnou backgammonu. Tato hra byla známá jako ban-sugoroku, což v překladu znamená „dvojitá šestka“, a za vlády císařovny Jito byla zakázána.
Bakuto (profesionální hráči) se vyvinulo z dnešního Kjóta během tohoto věku nadměrného hazardu. S nárůstem těchto profesionálních hráčů se zvýšilo množství násilí spojeného s hazardními hrami.
Japonská vláda vydala ve 13. století devět nařízení proti hraní. Samurajové nesměli během období Edo sázet. Na druhou stranu, samurajové s vyšším postavením měli dovoleno pít, hrát hazardní hry a stýkat se s prostitutkami.
Postupem času se začaly objevovat další formy hazardních her. Pozoruhodně se objevily karetní, výherní a kostkové hry jako mahjong a pachinko. Lidé také začali hrát takarakuji (loterii) jako formu zábavy. Kvůli nárůstu popularity hazardu naskočily i nelegální sektory. A ty bohužel využily příležitosti a využily hazardní průmysl a vybudovaly zločinecké organizace, které se zaměřují na nelegální hazardní operace.
Esporty v současnosti v Japonsku
Naštěstí se to všechno změnilo. Když svět vstoupil do roku 2000, byly dávno pryč doby, kdy byly hazardní hry a zábava spojeny s negativními konotacemi, jako je násilí, veřejné nepokoje a nepokoje. V dnešní době je hazard v Japonsku organizován a zábava již není spojována s kriminalitou. A v dnešní době se sázení na esporty stalo součástí obrazu.
Tato významná změna hazardu souvisí také s popularitou internetu v Japonsku. Před desítkami let byl pro většinu lidí v zemi náročný přístup k internetu. Ale od roku 2000 tato výzva již nebyla. V dnešní době může člověk jít téměř kamkoli a má přístup k internetu. A čím jednodušší bude přístup k internetu, tím více lidí bude chtít přístup sázkové stránky esportů.
Podpora japonské vlády pro sázení na esporty se může zdát ohromující. NTTe-Sports, konkurenční herní dceřiná společnost telekomunikační korporace NTT, a e-sportovní spinoff Tokyo Verdy (který také hraje hry mimo sportovní žánr) podporují eSports High School, se členy Verde aktivními ve vzdělávání studentů.
Pokud je koncept herní střední školy matoucí, mějte na paměti, že střední škola v Japonsku není součástí povinného vzdělávacího systému a střední školy s komponentou podobnou obchodní škole nejsou neobvyklé. „Profesionální hraní jako povolání je neuvěřitelně náročné, a proto je naším cílem poskytnout studentům schopnosti, které lze uplatnit nejen v soutěžním hraní, ale různými způsoby,“ uvádí se na webu střední školy eSports.
Budoucnost sázení na videohry v Japonsku
Pokud jde o budoucnost, osud esportů a sázení na esporty v Japonsku se brzy zlepší. Z mnoha věcí to souvisí se skutečností, že Japonsko je zemí, která přijímá změny. Za tento optimistický pohled na esporty a budoucnost sázkového průmyslu si zaslouží uznání i Japonci, kteří mají tendenci se celoživotně vzdělávat.
V roce 2022 a dále by vyjasnění právního postavení sázení na esporty v zemi nepochybně pomohlo rozvoji odvětví. Zda japonská vláda, která dosud váhala s legalizací mnoha různých druhů sázek, přistoupí k vysvětlení situace, se teprve uvidí.
Vzhledem k popularitě esportů, jako je Call of Duty: Modern Warfare, League of Legends, CS: GO a zejména Overwatch, a také vzhledem k jedinečným charakteristikám japonského trhu, pokud jde o nejoblíbenější esportovní tituly, je sázení na esporty jasné. by bylo docela přínosné.
Je sázení na esport v Japonsku legální?
Obecně se odvětví zdá slibné. A podle vzhledu rostoucí popularity esportů a sázení na esporty v Japonsku se zdá, že země do určité míry směřuje k legalizaci tohoto odvětví.
Abychom byli spravedliví, sázení na esporty funguje v oblasti zákonnosti, která je v současnosti nejasná. Zatímco japonští klienti teoreticky nemají povoleno sázet, japonská vláda nezakazuje zahraničním operátorům v přístupu k japonským zákazníkům.
Není jasné, zda to povede k úplné legalizaci sázení na esporty v Japonsku, ale otevření konverzace by nepochybně pomohlo místním podnikům získat to, co chtějí. Údajně se mohou specializovat na poskytování japonských zákazníků trhů s esportovými sázkami, které si přejí.
Nejlepší weby pro sázení na esporty v Japonsku mohou fungovat jako legální instituce jen částečně. Už jen na pár tuzemských sportů lze sázet, a to pouze v živém kasinu. Tyto sporty zahrnují koňské dostihy, závody motorových člunů, motocyklové závody, koňské dostihy a vybrané fotbalové ligy.
Legislativa esportů v Japonsku
Stav je ošemetný. Jak bylo doporučeno, veškeré sázení by mělo být prováděno parimutuelním způsobem, podobným loterii. Kapitola 23 japonského trestního zákoníku zakazuje tradiční sportovní sázení, včetně sázení na internetové esporty. Občané mají ze zákona zakázáno hrát na neschválených webových stránkách.
Abyste si byli zcela jisti, že nedojde k žádným sankcím proti zákonu, doporučuje se při uzavírání sázek na esporty nebo přístupu na sázkové stránky používat soukromou síť Wi-Fi.
Sázení funguje v Japonsku
Zákony o daních z esportů a hazardních her jsou trochu komplikované. Výhry z koňských dostihů jsou zdanitelné, ale pouze pokud vyhrajete více než 500 000 $ ročně. Z výhry si také nemůžete odečíst náklady na prohrané sázky. Musíte platit daň ze svých výdělků, i když za rok prohrajete 600 000 $ na sázkách.
Všimněte si, že zatímco v Japonsku je povoleno pouze omezené sázení na esporty, daňový zákoník neřeší sázky na jiné sporty. Vzhledem k tomu, že japonská vláda nereguluje sázkové kanceláře, které v zemi působí, je pochybné, že budou zadrženy nějaké daně. Je nezbytné promluvit si s účetním o své daňové pozici.
Již dříve bylo zmíněno, že tři japonské legislativní zákony přetvořily trh esportů. Jsou to tyto zákony:
1. Fueiho
Podle tohoto zákona podléhají "herní centra" (tj. herny) zvláštním zákonům podle Fueiho (popsané jako podnikání, kde majitelé vybavují hernu hracími automaty, televizními herními automaty nebo jinými zábavními zařízeními v odděleném prostoru a umožnit hostům hru hrát).
Předpokládejme, že podnik podléhá Fueiho. V takovém případě musí získat povolení k činnosti od prefekturní komise pro veřejnou bezpečnost a dodržovat několik omezení, včetně omezení pracovní doby, omezení přístupu nezletilým a zákazu vyplácení odměn hráčům, pokud pořádají soutěže.
2. Zákon o pojistném
Zákon o pojistném zakazuje podnikům účtovat přemrštěné pojistné výměnou za své služby. V Japonsku byla hlavní otázka u esportů, zda prize money zaplacené vydavatelem hry za soutěž byly považovány za prémie pro vydavatele.
Pokud výhra esportové soutěže podléhá zákonu o prémiích, částka výhry nesmí překročit 20násobek hodnoty transakce, podle toho, která z nich je nižší; nebo (ii) 100 000 japonských jenů (asi 900 USD).
3. Trestní zákoník
Hazardní hry jsou v Japonsku přísně regulovány a každý, kdo hraje nebo provozuje hazardní zařízení, čelí trestnímu stíhání. Sázení je v japonském trestním zákoníku definováno následovně:
"Sázka nemovitosti na soutěž, jejíž výsledek určuje náhoda."
To platí nejen pro esports sázení, ale také pro esports soutěže. Když hráči v soutěži esportů platí registrační náklady organizátorovi soutěže a peněžní odměna zahrnuje registrační poplatky (což je téměř vždy případ), placení registračních poplatků může být chápáno jako sázení. Protože placením poplatků „sázíte nemovitost na soutěž, jejíž výsledek závisí na náhodě“, „sázíte nemovitost na soutěž, jejíž výsledek závisí na náhodě“
Nejčastější dotazy
Mnoho lidí, kteří nejsou obeznámeni s tím, jak fungují sázkové stránky esportů, mají spoustu otázek. Toto jsou některé z nich:
Přijímají všechny japonské sázkové stránky na esporty japonský jen?
Ne. Sázkové stránky nadále akceptují EUR, USD a GBP jako své hlavní měny. Jen několik bookmakerů přijímá JPY jako měnu, protože je považováno za „exotické“
Existují omezení související s věkem?
Obecně platí, že v Japonsku musí být člověk starší 18 let, aby mohl podávat sázky na esporty. Mohou však hrát s týmem a nesázet, i když jsou mladší 18 let.
Mohu mít jako japonský online sázkař další možnosti?
Kvůli místním pravidlům je v Japonsku těžké mít optimální sázení (pevné nebo online). Jsou povoleny pouze čtyři sporty a možnosti sázení jsou přísně omezeny. Pokud hrajete na mezinárodních sázkařských webech, můžete získat mnoho možností a výhod.
Co mohu očekávat od webových stránek pro online sázení na esporty v Japonsku?
Online sázkové stránky esportů v Japonsku poskytují hráčům možnost přístupu na mezinárodní sázkové stránky.
