N1 Bet a partneři nabízejí jedinečné promo akce

Novinky

2022-09-01

N1 Partners Group, mateřská společnost N1 Bet, oznámila vítěze své nové propagační kampaně s názvem 'Mystery Drops.' Tato promo akce nabízí možnost vyhrát lukrativní bank a nabízí hráčům dvojnásobnou zábavu při hraní Slot Hunter. 

N1 Bet a partneři nabízejí jedinečné promo akce

Během hry hráči současně vstupují do slosování o ceny. Díky jedinečným, jedinečným promo akcím společnost nadále vylepšuje funkce sázení na esport. Jako průkopník v oboru kreativně přizpůsobuje propagační akce tak, aby byly v souladu s kulturami po celém světě. N1 Bet jako novější sázková kancelář nabízí podobné akce, aby přilákal zákazníky.

Progresivní ceny, které nabízejí hráčům tři úrovně, včetně Major, Grand a Mega, udělují vítězům skutečné peníze. Hráči mohou během propagačního období vyhrát až 500 000 eur. N1 Partners zahájila propagační akce prostřednictvím operací online kasina. K dnešnímu dni vítězové obdrželi více než 2500 různých cen online sázkové stránky na esporty v portfoliu společnosti, jako je Fight Club a N1 Bet. Propagace se nadále vyvíjejí, protože společnost nabízí pobídky na sázkařských webech esport a dalších webech, jako je Slot Hunter.

Slot Hunter

Slot Hunter Casino nabízí vzrušující vzrušení pro začínající i zkušené sázkaře. Od maskovaných banditů až po tematické automaty, společnost nabízí různé typy her. Bonusy a propagační akce lákají hráče k účasti na rozsáhlé sbírce herních aktivit kasina na nejlepších sázkových stránkách esportů. Slot Hunter, který nabízí uvítací bonus a věrnostní odměny, využívá sílu kasinových her k udržení zájmu hráčů. Jeho motivy akčních filmů a klasické ovocné kotouče osloví hráče z různých prostředí.

O N1 Partners Group

N1 Partners Group je poskytovatel her, který nabízí řadu vysoce kvalitních webových stránek a produktů pro online sázení. Mezi značky v portfoliu společnosti patří uznávaná kasina jako fight Club, N1 Bet a Joo Casino.

Když byl dotázán, vítěz povýšení nadšeně přiznal, že byl výhrou překvapen. Plánuje nákup cyklistického vybavení, aby mohl vzít svého syna na cyklistický výlet.

N1 Partners Group rychle nabídla vítěznému hráči upřímnou gratulaci. Yaroslav Laptev je hlavním produktovým ředitelem a plánuje zavést další ceny, aby odměňoval zákazníky, kteří hrají.

Psychologie za propagacemi kasina

Vzhledem k tomu, že online hazardní hry jsou stále populárnější, odborníci vyhodnocují, jak reklama ovlivňuje hráče. Propagační akce a pobídky mohou zvýšit touhu sázet na hazardní hry a vést k problémům s hazardními hrami. Lobbistické skupiny tvrdí, že reklama hraje roli ve vývoji toho, jak lidé po celém světě vnímají hazardní hry. 

Elegantní reklamy zobrazující krásné lidi, kteří vyhrávají miliony, okouzlují hazardní hry za účelem prodeje losů a kasinových her. Podle těchto skupin opakující se reklama a propagace vyvolaly široké přijetí hraní, které lidé kdysi považovali za schémata rychlého zbohatnutí. Odpůrci propagace kasin oceňují tradiční hodnoty, jako je vzdělání, odpovědnost, tvrdá práce a vytrvalost.

Vedoucí pracovníci herního průmyslu obhajují propagační marketing tím, že uvádějí, že reklama nikdy nezdůrazňuje negativitu a že podnikání kasin je zábava a fantazie. Nabídkou měřitelné a skutečné odměny N1 Bet a další kasina N1 Partners Group indikují přiměřený závazek k odpovědné reklamě.

Společensky odpovědné propagace odrážejí vzorec ochrany zákazníků a dodržování kodexů praxe. Zatímco reklamy v kasinech se již dlouho snaží normalizovat hazardní hry, reklamy a propagace často vyvolávají návykové chování. Renomované značky revidují zásady inzerce, aby zajistily implementaci osvědčených postupů.

Odpovědná reklama

Loto-Quebec nabízí jeden příklad dobré reklamní praxe. Po provedení kontroly reklamy společnosti integrovala zásadní marketingové a reklamní zásady. Zde je několik postupů společnosti:

  • Podle marketingové politiky společnost zakazuje všechny příliš agresivní reklamy, odmítá propagační akce, které přitahují nezletilé hazardní hráče, a zdržuje se používání zástupců, kteří jsou mezi mládeží oblíbení. Společnost navíc odmítá inzerovat programy, které se zaměřují především na nezletilé.
  • Společnost zdůrazňuje kurzy, aby zajistila, že si hráči budou vědomi šancí na výhru. Loto-Quebec se konkrétně zabýval tímto bodem, jehož skupiny se snaží podporovat zodpovědnější reklamu související s hazardními hrami.
  • Prezentací televizních reklam, které věnují vysílací čas varování hráčům před nebezpečím hazardních her a propagací linek pomoci, společnost podporuje zodpovědné hraní.
  • Politika společnosti také zakazuje cílení na konkrétní skupiny při propagaci produktu. Společnost například pozastavila produkt okamžité loterie, který se nelíbil členům čínské komunity. Členové komunity nechtěli vidět odkaz na tradiční zvyky v propagaci hry. Vedoucí pracovníci respektovali komunitu a stáhli reklamu.

Jedinečná akce N1

N1 Partners Group integruje multifunkční agregátor pro usnadnění propagačních projektů, který společnosti umožňuje vyvíjet jedinečné kampaně pro losování cen. Uživatelé se mohou zúčastnit hraním online kasinových her a současně zadávat slosování o ceny. Pokud hráč vyhraje jednu ze tří úrovní v kampani, včetně major, grand nebo mega, odchází s lukrativním jackpotem. 

Propagační pobídka, která nabízí progresivní ceny, přitahuje významnou účast nových a věrných kasinových hráčů. Zavedením odpovědných propagačních akcí mohou kasina pomoci vytvářet zábavné zážitky při zachování zásad odpovědné reklamy.

Nejnovější zprávy

Nejnovější zprávy o sázení na NewBee
2022-09-22

Nejnovější zprávy o sázení na NewBee

Novinky