Halo

October 31, 2023

Bungie Hit by Layoffs: Delays in Destiny 2 DLC a Marathon Release

Jakub Svoboda
WriterJakub SvobodaWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

V nedávné zprávě vyšlo najevo, že Bungie, renomovaný tvůrce Halo a Destiny, byl zasažen vlnou propouštění. Není to poprvé, co společnost v současné ekonomické situaci čelí propouštění, ale toto konkrétní kolo mělo významný dopad. V důsledku toho se vydání DLC The Final Shape od Destiny 2 a Marathon, velmi očekávané extrakční střílečky, zpozdilo.

Bungie Hit by Layoffs: Delays in Destiny 2 DLC a Marathon Release

Dopad propouštění

Zatímco přesný počet zaměstnanců, kterých se propouštění dotklo, stále není znám, podle prvních zpráv byly propuštěny desítky lidí. Odchody zahrnují některé zaměstnance na vysoké úrovni a zprávy o těchto propouštění způsobily otřesy napříč platformami sociálních médií, jako je LinkedIn a Twitter.

Současné ekonomické klima

Herní a esportovní průmysl byl těžce zasažen globálním ekonomickým poklesem, kdy letos přišly o práci desítky tisíc lidí. Společnosti se snaží adaptovat na stále náročnější podmínky a dominový efekt propouštění pociťují nejen zaměstnanci, ale i společnosti, do kterých nastupují.

Odpověď Bungie

V reakci na propouštění vydal generální ředitel Bungie Pete Parsons prohlášení. Nicméně, někteří kritici kritizovali jeho odpověď jako 'tón hluchý'. Dopad propouštění na sociální týmy společnosti je evidentní, ale vývojářů se to v tuto chvíli nedotklo.

Důsledky pro hry Bungie

Zpoždění vydání Marathonu, futuristické extrakční střílečky, a The Final Shape DLC pro Destiny 2 je přímým důsledkem propouštění. Nyní se očekává, že Marathon vyjde v roce 2025, zatímco The Final Shape DLC bylo posunuto zpět na polovinu roku 2024. Stojí za zmínku, že společnost Sony investovala 1,2 miliardy dolarů do „udržení zaměstnanců“, aby zabránila vývojářům Destiny 2 opustit Bungie.

Dlouhodobý dopad

I když zpoždění mohou být nejbezprostřednějším dopadem propouštění, je tragické, že jiná společnost se musela uchýlit k propouštění zaměstnanců, aby přežila. Základní vývojové týmy v Bungie zůstávají nedotčeny, což by mělo minimalizovat dopad na zavádění her a rozšíření. Větším problémem je však potřeba, aby společnosti upřednostňovaly blaho svých zaměstnanců.

Pro více esportů a herních novinek navštivte Esports.net.

About the author
Jakub Svoboda
Jakub Svoboda
About

S bystrým porozuměním hraní a hlubokou láskou ke svým českým kořenům Jakub mění krajinu online casinových průvodců tím, že do nich vnáší místní kouzlo a univerzální půvab. Jeho zručná lokalizace přináší srdce České republiky na obrazovku každého hráče.

Send email
More posts by Jakub Svoboda
undefined is not available in your country. Please try:

Nejnovější zprávy

Nejistá budoucnost LCS: Péče o domácí talent vs. spoléhání se na dovoz
2024-05-14

Nejistá budoucnost LCS: Péče o domácí talent vs. spoléhání se na dovoz

Novinky