Počátky eSports lze datovat do roku 1971, kdy se mezioboroví studenti účastnili historické hry Spacewar. I když to nebyl eSport jako takový, vydláždil cestu pro první soutěžní herní akci, v roce 1980 Space Invaders Championship.
Ale pro sázení se sázení eSports stalo realitou teprve na začátku minulého desetiletí. Bylo to v době, kdy konkurenční videoherní scéna začala pořádat online turnaje pro více hráčů. Sázení se tedy mohlo objevit na scéně hazardu dříve.
Přesto existovaly obavy, že většina hráčů, kteří si užívali eSports, byla mladší 18 let, což znamená, že nesmějí hrát hazardní hry. co víc? Videohry byly vysoce neregulované, takže se objevily problémy s manipulací se zápasy.
Ale s popularizací týmy eSports, věci nabraly jiný směr. Za prvé, eSport se stal populárnějším a přilákal dokonce i dospělé, kteří měli legální povolení k sázení. Pak přišly obrovské sponzorské smlouvy a enormní sledovanost, které posunuly soutěžní videohry na další úroveň.
Živé sázení na esporty se stala velmi oblíbenou metodou pro sázkaře na esporty. Je to velmi vzrušující způsob sázení.
Esports je soutěžní zábava, kde mají profesionální hráči smlouvy a tučné výplaty, stejně jako tradiční profesionální sportovci. Existuje spousta špičkových turnajů, které přitahují miliony dolarů na prize money.
Bookmakeři na druhou stranu využili stále rostoucí poptávky po éře sázkových kanceláří eSports. Operátoři spěchají nabídnout hráčům nejnovější eSports trhy jako doplněk virtuálních her, kterým chybí lidský dotek.
Ze všech indicií patří sázky na esport mezi nejrychleji rostoucí kategorie v celém odvětví online hazardních her.
Podle posledních čísel, online sázkový trh videoher Očekává se, že velikost do roku 2027 dosáhne neuvěřitelných 205 miliard dolarů. Zajímavé je, že v roce 2020 bylo více než 6,5 milionu sázkařů na eSports. Počet sázkařů na videohry samozřejmě vystřelil, když je eSports nejnovějším klukem na bloku ve sportovním sázení. svět.